Verhalen.

Liesbeth van der Veer, St Antonius Ziekenhuis

Met Feedbackradar krijg je in een overzicht te zien wat je goede punten zijn, en wat je verbeterpunten zijn. Het is een heel makkelijk hanteerbaar middel om zélf te verbeteren. Het is niet een opgelegd systeem maar je bent zelf verantwoordelijk en je kun de vragen stellen die jij van belang vindt voor de afdeling.

Als je een kwaliteitsverbetering invoert kunt je dat heel mooi in de Feedbackradar kwijt als vraag en kun je ook kijken hoe de patiënten en de ouders die kwaliteitsverbetering ervaren en wat zij graag nog verbetert zouden willen zien.

Een mooi voorbeeld: Ouders gaven in de FeedbackRadar aan dat ze de kinderartsen te weinig zagen. Dat was voor ons nieuw, omdat de kinderartsen iedere dag langs de patiënten gaan. We hebben een pilot gedaan met visite lopen. Kinderarts en verpleegkundige gaan bij de ouder het beleid bepalen en vragen bijvoorbeeld aan ouders hoe het gegaan is die nacht. 85% van de ouders geeft aan, dat ze dit een hele prettige manier vinden om te communiceren met de arts. Het mooie is dat ik nu niet meer tegenkom in de feedbackradar dat ouders aangeven dat ze de arts te weinig zien. Echt een mooi verbeterpunt!

FeedbackRadar, voor aandacht waar je energie van krijgt.

Alle gedachten die patiënten mogelijk hebben over jou als professional, zijn er al. FeedbackRadar spoort ze op, zodat je in echte contact met je patiënten kunt bouwen aan je kwaliteit.

Wil je meer informatie? Laat ons contact met je opnemen.
Vul hiernaast je gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Waarom kiezen voor CEO Lab?
    Bekijk de verhalen van onze klanten en ontdek hun ervaringen over werken met FeedbackRadar.

    Waar gaat je hart als professional sneller van kloppen? Van goed zijn in je vak, van waardering van je klanten. Maar waardering is er in vele vormen.

    Bekijk alle verhalen
    Cindy Holweg Streekziekenhuis koningin Beatrix

    "De afdeling zelf kan aan de slag met de complimenten, maar ook de verbeterpunten."

    Cindy Holweg

    Kwaliteitsfunctionaris

    Streekziekenhuis Koningin Beatrix

    Bekijk het hele verhaal
    Dr. K.G. (Gie) Auw Yang Orthopeed St. Antonius Ziekenhuis

    “Niet alles is meetbaar, maar de mening van de patiënt is echt heel erg veel waard.”

    Dr. K.G. (Gie) Auw Yang

    Orthopeed

    St Antonius Ziekenhuis

    Bekijk het hele verhaal
    Mariëlle Ellens Slingelandradar

    "De afdeling krijgt zelf meer gevoel bij de resultaten."

    Mariëlle Ellens

    Projectleider SlingelandRadar

    Slingeland Ziekenhuis

    Bekijk het hele verhaal
    Marieke Burgers Slingeland Ziekenhuis

    "Je hebt als team je eigen proces wat je gaat verbeteren."

    Marieke Burgers

    Medisch pedagogisch zorgverlener

    Slingeland Ziekenhuis

    Bekijk het hele verhaal
    Annique Giesen Slingeland Ziekenhuis

    "Sommige dingen gaan misschien, omdat het dagelijks voorkomt, op de automatische piloot."

    Annique Giesen

    Kinderverpleegkundige

    Slingeland Ziekenhuis

    Bekijk het hele verhaal

    Aandacht krijgen voor je verhaal. Dat geeft je patiënt kracht

    Aandacht voor wat er goed gaat. Dat geeft je als zorgverlener kracht

    Aandacht voor wat beter kan. Dat geeft de zorg nog meer kracht

    Aandacht voor het gesprek. Dat geeft je relatie met je patiënt kracht

    DE
    KRACHT
    VAN
    AANDACHT

    Meer zorg inspiratie?

    Laat je e-mailadres achter en ontvang maandelijks fijne zorg inspiratie.