Tekorten in de zorg?.

Voorzie in nieuwe brandstof!

Tekorten in de zorg? Ja, ons zorgpersoneel is opgebrand en uitgeput. We zien en horen het overal om ons heen. Hoe voorzie je in nieuwe energie voor deze onmisbare groep mensen in onze samenleving?

Gedrevenheid en vakmanschap van onze zorgverleners zijn de motoren van onze zorg. Motoren die brandstof nodig hebben om goed te kunnen draaien. Zorgprofessionals geven aan welke brandstof zij nodig hebben:

  • Meer tijd voor je patiënten
  • Minder administratie
  • Hogere lonen
  • Tijd voor ontwikkeling en innovatie (hard nodig met de toenemende tekorten aan zorgverleners)
  • Waardering
  • Professionele zeggenschap
  • Ruimte voor innovatie
  • Etc.

Met FeedbackRadar zorgen we elke dag voor een deel van deze brandstof:

We zorgen voor waardering

Complimenten krijgen van “echte” patiënten, van mensen waar je voor gezorgd hebt. Die je weer doen beseffen waarom je ook alweer voor je vak gekozen hebt. Die maken dat je voldoening voelt. Die een glimlach op je gezicht toveren, ook al ben je moe. En het mooie is dat patiënten meer dan bereid zijn om via FeedbackRadar jou deze complimenten te geven. Gewoon in de eigen taal van de patiënt, met hun naam erbij en vlak nadat je ze gezien hebt. Zodat je nog weet waar het over gaat en je het “filmpje” nog een keer af kunt spelen. In het afgelopen maand namen 2476 patiënten van 12 ziekenhuizen de moeite om via FeedbackRadar hun zorgverleners een compliment te geven. Dat is ongelofelijk veel als je het vergelijkt met andere organisaties en websites waar waarderingcijfers worden gedeeld. Onderschat de waarde van postitieve feedback niet.

We stimuleren autonomie

Professionele zeggenschap. Zelf kunnen bepalen welke vragen jij graag aan je patiënt zou willen stellen. Zodat jij de informatie krijgt die je nodig hebt om je vakmanschap verder te ontwikkelen. Zodat je samen met je collega’s de kwaliteit van onze zorg hoog kunt houden. Zodat je kunt leren van de ervaringen van je patiënten en deze kunt gebruiken voor (het toetsen) van innovaties. Zodat je vandaag iets anders kunt vragen dan een tijdje terug, simpelweg omdat je vandaag aan andere informatie behoefte hebt dan toen.

We maken het simpel

Patiënten ontvangen een email met een link naar de vragenlijst. Of ze vullen de vragenlijst direct in met een tablet. Jij kunt in je eigen Storyboard en met een paar praktische rapporten zien welke feedback je gehad hebt. Dat kun je zelf doen, wanneer jij er tijd voor hebt.

tekorten in de zorg

Meer zorginspiratie ontvangen?

Meld je aan voor de nieuwsbrief van CEO Lab & Feedbackradar.

Aandacht krijgen voor je verhaal. Dat geeft je patiënt kracht

Aandacht voor wat er goed gaat. Dat geeft je als zorgverlener kracht

Aandacht voor wat beter kan. Dat geeft de zorg nog meer kracht

Aandacht voor het gesprek. Dat geeft je relatie met je patiënt kracht

DE
KRACHT
VAN
AANDACHT

Meer zorg inspiratie?

Laat je e-mailadres achter en ontvang maandelijks fijne zorg inspiratie.